sobota, 25 stycznia 2014

- 16 :O

Hej.
Fajnie by było, gdyby ta cała zima była ciepła, ale wkoło był śnieg i lodowisko. Niestety tak się nie da, a co za tym idzie? Taka temperatura jak w tytule, własne lodowisko przed domem, zamarznięte dosłownie wszytko, poranny odgłos odśnieżania samochodów i zmarznięte nosy i policzki :C Jednak patrząc na to wszystko optymistycznym okiem, to powiem Wam, że jest naprawdę ślicznie. Dzisiaj wybrałam się dosłownie na 15min na dwór, tylko po to by porobić zdjęcia, ale dłużej nie dało się rady tam przebywać. Mimo założonych rękawiczek i czapki, byłam cała zmarznięta, a palce myślałam, że zaraz mi odpadną..grrr Wybrałam się dzisiaj też do mojego małego kochanego Dominika, który tak potrafi wykończyć człowieka, że sobie tego nie wyobrażacie. Zastanawiam się czemu takie małe, niespełna dwuipółletnie dzieci mają tyle energii, a my co raz to mniej. Jestem tak zmęczona, że zastanawiam się czy nie wybrać się już spać, tym bardziej, że jutro wybieram się na zdjęcia, ale nie wiem co z nich wyjdzie, skoro nawet 15min jest wielkim problemem. Powinnam być Eskimosem xd Wtedy było by mi łatwiej przetrwać zimę. A teraz kilka obiecanych zdjęć. W zasadzie ujęć zimy *.*
~1~
~2~
~3~ Taka tam zimowa i zmarznięta Ola. 
~4~
Na dzisiaj te ujęcia wystarczą. A jak tam u Was? tez tak ładnie i zimno?

1 komentarz:

  1. U mnie też jest zimno ; / śliczne zdjęcia :)
    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń