poniedziałek, 13 stycznia 2014

Witajcie.

Hej.
Oto pierwszy wpis na tym blogu. Mam nadzieję, że kariera z blogowaniem się troszkę rozwinie i będzie to i dla Was i dla mnie ciekawie spędzony czas.
Mam na imię Ola, mam 16 lat, godzę do trzeciej klasy gimnazjum na profil bio- chemiczny. W swoim życiu prowadziłam już kilka blogów, ale ten postanowiłam założyć wraz z nowym, mam nadzieję, lepszym rokiem i prowadzić go zupełnie inaczej.
Od rana szukałam ciekawych obrazków, zdjęć, aby utworzyć nagłówek, aby wszystko tutaj dopasowac. Do samego końca nie mogłam się zdecydować, który obrazek wybrac co z czym połączyć. Ale cieszę się, że w tym wszystkim pomogli mi Kasia i Kuba. Dziękuję <3
To tak na wstępie to tyle. kolejny post jeszcze dziś !
Pozdrawiam.
Ola xoxo <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz