poniedziałek, 24 lutego 2014

#dumna

Hej.
W związku z tym, że nie poszłam dziś znów do szkoły, postanowiłam dodać jakiś post, niekoniecznie związany ściśle ze mną ; ) W przerwie między nauką i szukaniem wiadomości na internecie, trafiłam na film o Wieluniu i jego okolicach. Mało osób wie, że to przecież na to miasto spadły pierwsze bomby, podczas II wojny światowej, że przebiega tutaj Nadwarciański Szlak Bursztynowy. Wieluńska ziemia ma się czym pochwalić. Dlatego sama chciałam Wam pokazać ten oto filmik, wystarczy wejść w link kilk. Jest to ciekawa i tylko 12-minutowa opowieść o Wieluniu i okolicach, dotrwajcie do końca !
Mam nadzieję, że to nie jest dla Was nudne, ale interesujące i edukacyjne hahaha. ; )
Teraz obiecuje Wam, że będę tutaj wpadać częściej i dodawać nowe wpisy i zdjęcia.
Pozdrawiam Was cieplutko - Ola <33
A teraz lecę do lekcji, papap ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz