piątek, 7 lutego 2014

piątkowe zdjęcia.

Hej.
Więc tak jak obiecałam, mamy piątek i zdjęcia się tutaj pojawią. To już coś, postanowiłam sobie to całkiem niedawno, a już wprowadzam  to w życie. Sama jestem z siebie dumna, bo zazwyczaj to sprawa musi sobie gdzieś poleżeć i dopiero, albo wcale wchodzi w codzienność. Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają, mam ich całkiem sporo więc jak na razie na kilka piątków starczy. A teraz lecę do nadrabiania zaległości, czego nie lubię i mam nadzieję, że rodzina się zgodzi, abym na weekend została w domu i  z chęcią się edukowała. A teraz obiecane zdjęcia.
  Widok z okna u mojej babci *.*
 wieluńskie tory :D
Świnoujście, uliczki, kamienice, restauracje.
Chciałam troszkę zmienić klimat i udać się w fotograficzną podróż w cieplejsze chwile, bo patrząc za okno to wszystkie chęci odchodzą gdzieś daleko, a przede mną jeszcze tyle pracy... 
Pozdrawiam Ola.

1 komentarz: