czwartek, 6 lutego 2014

Powrót.

Hej.
Bardzo Was przepraszam, że nie było mnie tutaj troszkę długo, niestety miałam problemy z dostępem do internetu, ale już wróciłam i zaczynam nadrabiać zaległości.
Nie mam pojęcia od czego mam zacząć, może od tego, że jestem chora i leżę w domu, ale nie cieszy mnie aż tak bardzo ten fakt, ze względu na zaległości w szkole. Chciałabym podzielić się z Wami moją ostatnią pochwałą, jaką dostałam od wujka fotografa. Ostatnio przeglądał zdjęcia mojego autorstwa i stwierdził, że robię GENIALNE (!) zdjęcia i żebym dalej rozwijała ten ,,talent''. Szczerze mówiąc, nigdy nie zajmowałam się, a nawet nie myślałam nad profesjonalną fotografią, bo od kilku lat doskonale wiem, co chcę robić w przyszłości. Fotografowanie to moje małe hobby. Co jakiś czas wybieram się z dziewczynami na małe sesyjki, ale nie są to takie piękne zdjęcia, po prostu zdjęcia nastolatek. Nawet moja siostra stwierdziła, że może bym zaczęła się tym zajmować, bo chętnych na zdjęcia mam co raz to więcej. Pomyślę nad tym, a moim małym pomysłem na bloga jest, że co piątek będą się tu pojawiać zdjęcia mojego autorstwa. Prosiłabym Was o szczere opinie, krytyki się nie boję :) Jeśli macie jakieś pytania proszę zadawać na http://ask.fm/kaszamannaxd , dopisując do pytania ,,O''.
A oto zdjęcie z moim kochanym Kacprem <33
Pozdrawiam Ola <3

1 komentarz: