niedziela, 23 lutego 2014

Tak bardzo przepraszam :C

Hej.
Aż wstyd mi teraz tutaj wchodzić, przepraszam Was bardzo. Nie było mnie tutaj aż 2 tygodnie, ale niestety nie mogłam, brakowało mi czasu, sił i chęci, cały czas choroba przeszkadzała mi w normalnym funkcjonowaniu, a gdy już chciałam się zebrać i mi się to udawało, kolejne niepowodzenia dawały o sobie znać. Czuję się taka bezradna, nie umiem pływać w tym oceanie zaległości w szkole...I pomyśleć, że to najważniejsza klasa i powinnam mieć dobrą frekwencję.. powinnam. Dziś znów chora, ale tym razem ruchowo xd jejku tak bardzo brakuje mi spotkań z przyjaciółmi i świeżego powietrza, że oglądam zdjęcia i chcę tam być. A właśnie ponieważ, nie mam siły więcej pisać, wrzucę tutaj kilka fotografii :D
 Moja Sandru <33 sesja
 #2
 latarnia, niebo, Świnoujście.
Ta drużka, lato, wakacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz