sobota, 1 marca 2014

podróżniczki.

Hej.
Dzisiaj razem z Sandrą, wybrałyśmy się na mini wycieczkę do Piotrkowa Tryb. autobusem! Pojechałyśmy tam do mojego dziadka, a przy okazji wyskoczyłyśmy na miasto i do Focusa. To był na prawdę udany dzień. Początkowo, obie stwierdziłyśmy, że jazda autobusem a samochodem to zupełnie co innego, dlatego od tej pory podróżujemy właśnie w ten sposób :) Gdy już dotarłyśmy na miejsce byłyśmy dumne, że dotarłyśmy i jesteśmy całe xd Potem słuchałyśmy opowieści dziadka i przeglądałyśmy zdjęcia, uwaga, nawet z czasów wojny, kiedy to mój dziadek służył w wojsku. Takich opowieści słucha się z zapartym tchem, a jeśli do tego dochodzą miłosne historie, jest to całkiem piękny scenariusz. Potem tak jak pisałam poszłyśmy do galerii, rozglądać się za sukienkami na komers, uwaga ! ja już chyba mam ! Jest dobrze. No i nie obyłoby się bez zdjęć: więc takie sobie z dzisiaj ;D
Na dzisiaj to już tyle. Do jutro kochani, życzę spokojnej nocy. Dobranoc. Ola.

Ps. Postaram się zaglądać przynajmniej co dwa dni, obiecuję ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz