poniedziałek, 3 marca 2014

trochę koloru.

hej.
Pogoda za oknem jest prześliczna, jest tak dużo słońca, a pąki na drzewach i bazie o czymś już świadczą. Przyleciały już dzikie kaczki i bociany, wiosnę czuję sama w sobie. Nie wiem właściwie dlaczego, ale jak przychodzi przedwiośnie, wiosna, człowiek czuję się silniejszy i sam zaczyna wierzyć, że wszystko się uda. Sama postawiłam sobie kilka warunków na ta wiosnę. nie jeść słodyczy, unikać napoi , schudnąć do lata 5kg, napisać co nie co, częściej zaglądać do Was, wprowadzić do swojego pokoju trochę koloru. Niestety dzisiaj moje zdrowie odmówiło po raz kolejny posłuszeństwa, ale kolory można wprowadzać także w zeszytach ^^ Chyba ulubionym elementem na moim biurku, które służy do szkoły, jest pojemnik z kolorowymi długopisami. Nie wiem czy wy też tak macie, że gdy podkreślicie, zaczniecie notatki pisać kolorem, będzie łatwiej zapamiętać. na mnie to akurat działa, ale nie na wszystkich, dlatego, że każdy z nas jest inny. Siedząc i czytając książkę, stwierdziłam, że moim marzeniem jest mieć w domu swoja biblioteczkę, z bujanym fotelem i lampą. Idealny klimat do czytania i spędzania wieczorów. Ale kochani, niedługo zacznie się czytanie w plenerze, na balkonie i wykorzystywanie ciepełka, które już gości w Polsce. A teraz łapcie trochę kolorów :
Mam nadzieję, że nie złapały Was wiosenne wirusy i możecie w pełni wykorzystywać pogodę ;*
Pozdrawiam, buziaki, Ola. 

6 komentarzy:

  1. u mnie pogoda też jest bardzo ładna, że aż wczoraj biegałam

    obserwuję!
    Zapraszam cię bardzo serdecznie na mojego bloga: http://h-ss-s.blogspot.de/
    Mam nadzieję, że ci się spodoba i zostaniesz na dłużej. Buziaczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory w zeszytach ^.^ to cos co uwielbiam :D
    kolorowe dlugopisy, zakreslacze i karteczki na notatki w roznych ksztaltach...
    mam tego cale pojemniki :)... a biblioteczka to super pomysl... i ten fotel *o*
    az sie rozmarzyłam :)

    http://music-of-omega.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam dzisiaj chyba ze 3 klucze kaczek albo gęsi ;)

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa uwielbiam kolory! u mnie niestety pogoda jest bardzo poprzeplatana i to jest minus ;/

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na szczęście zdrowa ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tak ,że łatwiej zapamiętuję podkreślone rzeczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń