piątek, 11 kwietnia 2014

książkowo

Hej.
Huraa, jest sukces ! udało mi się tu jednak napisać jeszcze coś dziś, sama z siebie jestem dumna. Cały dzień przeleżany w łóżku, by jutro być w pełni sił, aby jechać do Nati.  To taka malutka osóbka, która na mojej twarzy wywołuje uśmiech, to, już, dwuletnie dziecko, które jest całym szczęściem. Wyjazd do niej będzie najlepszym z ostatnich dni oraz dawką kolejnych zdjęć. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to, że jutro nie dodam dwóch wpisów, bo wtedy będę zajęta malutką.
Miałam dzisiaj zamiar przeczytać książkę, jedną z wielu, które przywiozłam od cioci, która jest polonistką, więc chcąc nie chcąc ma mnóstwo książek, a w jej domu wręcz pachnie nimi. A ja, zapalona czytelniczka wszystkich rodzai książek, jak zawsze schowałam się w pokoju gdzie jest ich najwięcej i po raz kolejny znalazłam kilka książek dla siebie. W tej chwili na moim biurku leży w kolejce jedenaście książek. Zacznę czytać dopiero po egzaminie, bo jak pisałam teraz brakuje mi na to czasu :C
A jak Wy, piszący w tym roku egzamin gimnazjalny, sobie z tym radzicie? A właśnie jeślibyście mięli jakiś pytanie to pytajcie na http://ask.fm/kaszamannaxd   :)
Pozdrawiam Ola i życzę kolorowych snów <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz