czwartek, 8 maja 2014

majowo.

Hej.
Gdy teraz tak sobie siedzę w domu, mam czas, aby obserwować innych ludzi przez okna. Chyba właśnie teraz zauważyłam zaletę mieszkania w tym miejscu. Pogoda nam się poprawiła, to od razu widać spacerujące pary, młode mamy z dziećmi, mnóstwo dzieciaków na dworze, biegaczy i spacerowiczów, a ja niestety muszę zostać w domu :C Może nie jest idealnie, siedząc samej w domu, ale mam czas na czytanie, przeglądanie i myślenie. Za godzinkę pewnie w moim domu pojawią się jakieś osoby i członkowie rodziny. Ma wpaść dziś Sandra. Pewnie znowu jak u siebie, otworzy lodówkę i zacznie wyżerać co popadnie. Hahaha xd Polubiłam to wszystko i te powtarzające się rytuały. Potem weźmie koc i położy się spać. Ale to dobrze, że czuję się u mnie jak u siebie, chyba na tym polega ta przyjaźń.Taki dziś leniwy dzień, że nie mam siły wstać z łóżka. jemy śniadanko ;33 miło i przytulnie.
Postaram się jeszcze dziś coś napisać. Nadrabiam zaległości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz