wtorek, 6 maja 2014

ufff

hej,
Nareszcie ten cały kocioł i całe zamieszanie, związane z komunią Kacpra, minął a ja mam więcej czasu by z Wami dzielić się chwilami. Całą rodzinną imprezę wspominam bardzo dobrze, ale niestety znowu jestem chora i to mi wcale nie poprawia humoru. Zdjęcia z Komunii może pojawią się dopiero za tydzień, bo jest ich sporo i muszę je pozmniejszać i jest z nimi sporo zamieszania, ale na pewno się pojawią. Pogoda, gdy ja siedzę w domu, jak widzę z okna jest piękna i słoneczna.  Mam nadzieję, że się jeszcze utrzyma i będę mogła z niej korzystać. W tym wolnym czasie, kiedy nie chodzę do szkoły, miałam chwilkę by pomyśleć o swoich tegorocznych urodzinach. Co nieco sie szykuje, ale nie będę zdradzać tutaj wszystkiego, bo to jeszcze nie jest pewne, mam tylko nadzieję, że spędze je w gronie najbliższych ;)
A teraz lecę coś obejrzeć. Miłego wieczoru ; )
Oto mój ,,mały komunista''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz