środa, 6 maja 2015

po prostu.

Hej ;)
W końcu mam w domu internet i mogę do Was napisać. Mam nadzieję, że nie gniewacie sie na mnie za to, że wczoraj nie pojawiło się tutaj nic, ale byłam tak zabiegana i do tego jeszcze ten internet ;/ Wczorajszy dzień także zaliczam do udanych od początku do końca. Spędzony w gronie znajomych, a co najważniejsze dopisała nam pogoda. Od samego rana wybrałam się z moja Olą- hot 18 na miasto a przy okazji na małą sesję zdjęciowa, jak tylko otrzymam zdjęcia to na pewno się tutaj pojawią w następnym poście ;)
Ale najważniejsze w tym dniu to uświadomienie sobie czym jest przyjaźń, ta prawdziwa, o którą trzeba walczyć zawsze i wszędzie ! Dlatego, jeśli macie kogoś takiego jak przyszywana siostra/brat, czyli przyjaciół to walczcie i nie odpuszczajcie, bo potem będziecie tylko tego żałować.
niestety dzisiejszy dzień już nie wiem czy będzie taki udany,mam nadzieję,że tak. Dzis zawiodła pogoda, a co najgorsze deszcz -,- miejmy nadzieje, że zacznie się wypogadzać i będzie można znów udać się na spacer, korzystając z wolnych dni, w którym trzecie klasy piszą matury :) Trzymam za Was kciuki już od trzech dni (y)
A teraz lecę, bo zaraz do drzwi zastuka moja Martusia :*
Wasza Ola <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz