sobota, 3 maja 2014

przygotowania.

Hej.
Jejku, dzisiaj wielki dzień. A ja od rana szykuję się na nasza rodzinną imprezkę. Fryzura zrobiona, teraz tylko pozostaje zrobić makijaż i gotowe. Od rana w domu panuje napięta i nerwowa atmosfera, z pytaniami ,,czy wszystko gotowe?'', ,, mamy wszystko?'', ,,Kacper, pamiętasz kiedy wychodzisz, kiedy czytasz itp?''. Aż kręci mi się w głowie, bo już sama zwariowałam, czy oby u mnie w torebce jest wszystko, to co mi jest potrzebne. Na szczęście, sala, w której odbędzie się przyjęcie, nie jest aż tak daleko od domu, więc w razie ,,w'' można spokojnie podejść ;D Wpadłam tu dosłownie na chwilkę, aby swoje emocje przelać na klawiaturę, bo nie mogę już wytrzymać, haha.
Miłej i spokojniej niedzieli. Pozdrawiam Ola. A oto przygotowania ;
więcej zdjęć, pewnie pojawi się po całej uroczystości i przyjęciu.
papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz